Vsekakor je naša želja, da bi se vsak posameznik gibal in športno udejstvoval vsakodnevno. Zato bodo tudi različni sklopi vadbe (da dosežemo čim večjo variabilnost) razporejeni na 5 delovnih dni (pon. – pet). Vsak dan bo ponujal svoj sklop vadbe. Na voljo boste imeli več videoposnetkov, med katerimi (glede na lastne sposobnosti in zmogljivosti) izberete tistega, ki je za vas najprimernejši ali pa vam je preprosto najbolj všeč.

 

Če niste pripravljeni opravljati športne vadbe vsak dan, vas obveščam, da ste jo OBVEZNI opraviti na dan, ko imate na urniku ure športne vzgoje – ter izberete vsebino, ki je objavljena za

tisti dan v tednu.

 

Redna gibalna dejavnost:

  • Preprečuje prekomerno telesno težo
  • Zmanjšuje količino podkožnega maščevja
  • Spodbuja razvoj mišic in skeleta
  • Preprečuje nastanek poškodb
  • Zmanjšuje nevarnost za nastanek kroničnih bolezni (diabetes, visok krvni tlak…)
  • Preprečuje pojav depresije in anksioznosti
  • Nevtralizira posledice stresa
  • Dviguje samospoštovanje in oblikuje pozitivno samopodobo

 

V nadaljevanju vam predstavljamo različne oblike vadbe za posamezni dan v tednu.